Locatie-apps om gebruikersrecensies en tips te krijgen over plaatsen die u bezoekt

Datum Van Creatie: 27 April 2021
Updatedatum: 13 Kunnen 2024
Anonim
Vergroot het aantal bezoekers naar uw webshop

Inhoud

Ontdek wat andere mensen over een plaats te zeggen hebben

Voor het eerst een plek bezoeken gaat niet altijd zo vlot als gepland. Zelfs als je vooraf een website of Wikipedia-pagina hebt gegoogeld, is het niet echt te vergelijken met het krijgen van een echte mening of recensie van een vriend of een ander persoon die al is bezocht.

Tegenwoordig is het net zo eenvoudig om te zien wat andere mensen te zeggen hebben over restaurants, toeristische attracties, bars, hotels en meer als je smartphone tevoorschijn halen. Er zijn allerlei verschillende apps die de GPS-technologie van je apparaat kunnen gebruiken om te vinden waar je bent en je meteen tips, beoordelingen en aanbevelingen te geven over de plaats waar je bent van echte mensen die er al eerder zijn geweest.

Tips voor Facebook-plaatsen

Facebook heeft een functie in zijn iOS-app genaamd Place Tips. Dit is geen aparte app, dus alles wat je nodig hebt is je gewone Facebook-app. Wanneer u uw nieuwsfeed bekijkt, ziet u mogelijk tips en aanbevelingen over locaties in de buurt die bovenaan worden vermeld. Als u op een tip tikt, ziet u foto's en berichten van vrienden die mogelijk al zijn bezocht, naast andere relevante informatie, zoals populaire functies, aankomende evenementen en recensies van eerdere bezoekers.

Vierkant

Jaren geleden was Foursquare de coolste locatiegebaseerde app die mensen gebruikten om in te checken op plaatsen en te delen met hun vrienden. Nu is de Foursquare-app bedoeld voor locatiebepaling (terwijl de Swarm-app wordt gebruikt voor sociaal delen). Met Foursquare kunt u een aantal interesses of "smaken" selecteren, zodat u betere locatieaanbevelingen kunt krijgen. U kunt zelfs een bepaalde smaak selecteren en tips zien van andere gebruikers die nabijgelegen plaatsen hebben bezocht.

Yelp

Als je op zoek bent naar veel reviews van echte mensen over specifieke plaatsen, dan is Yelp een onmisbare app. Je kunt niet alleen een routebeschrijving naar een plaats opvragen, zien wat er op hun menu staat als het een restaurant is, door foto's bladeren en zelf inchecken - je hebt ook toegang tot duizenden en duizenden sterrenbeoordelingen en recensies. De nuttigste gemarkeerde gebruikersrecensies worden als eerste vermeld, dus u kunt er altijd zeker van zijn dat u eerst de beste informatie ziet zonder dat u ze allemaal hoeft te doorzoeken.

Gogobot

Gogobot is de ultieme reis-app voor op je telefoon. Als je naar een gloednieuwe plek reist als een reis of vakantie, kan Gogobot je allerlei details geven over hotels, verhuur, restaurants en dingen die je kunt doen terwijl je daar bent. Dit is een andere app die leert over uw interesses en gepersonaliseerde aanbevelingen doet. Alles heeft ook een vijfsterrenbeoordelingssysteem, dus je ziet altijd de gemiddelde beoordeling van een plaats, met de optie om het uit te breiden en individuele gebruikersrecensies te lezen.

Urbanspoon

Soms zijn beoordelingen en recensies handig voor plaatsen waar eten en drinken wordt geserveerd. Bij Urbanspoon draait alles om eetervaringen en niets anders. Niemand houdt van slecht eten of vreselijke service, dus het gebruik van de app om meer te weten te komen over restaurants, bars en andere plaatsen van mensen die daar al hebben gegeten, kan u helpen betere keuzes te maken bij het beslissen waar u een maaltijd of een drankje wilt pakken. Je kunt menu-items en foto's zien en je kunt zien wat populair is in de buurt of je locatie aanpassen aan plaatsen waar je naartoe reist.

Nieuwe Berichten

Lees Vandaag

Extra onderbrekingen in Word-documenten verwijderen
Software

Het wijzigen van de documentopmaak in Word i meetal vrij eenvoudig. Er kunnen echter complicatie optreden. Er treden problemen op wanneer extra retouren in een document worden ingevoegd in plaat van ...
CSS-leveranciersvoorvoegsels
Internet

CSS-leveranciersvoorvoegsels

Voorvoegel van C-leverancier, ook wel bekend al voorvoegel van C-brower, zijn een manier voor browerfabrikanten om onderteuning voor nieuwe C-functie toe te voegen voordat deze functie volledig worde...